مشاور وزیر نیرو در بخش مسکن مهر گفت: با توجه به هدف گذاری های صورت گرفته در حوزه مسکن مهر و پایان عملیات اجرایی آن در سال 95، انتظار ما تخصیص 20 هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت و مجلس به وزارت نیرو است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقزوین؛محمدرضا امیرکمالی در قزوین افزود: ما برای اجرای طرح های ساخته شده مسکن مهر نیازمند منابع مالی هستیم که این مهم باید از طریق محل فروش زمین که در وزارت راه و شهرسازی پیش بینی شده، صورت بپذیرد.


وی اظهارکرد: براساس برآورد اجرایی جهت تکمیل و راه اندازی زیرساخت های آب، برق و فاضلاب مسکن مهر که از سوی وزارت نیرو، راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی صورت گرفته به 56 هزار میلیارد ریال اعتبار نیازمندیم.

امیرکمالی با اشاره به علت گرانی انشعابات آب، برق و فاضلاب طی یک سال گذشته، اظهارکرد: ما هیچگونه افزایش خودسرانه ای در این زمینه نداشته ایم و افزایش های صورت گرفته در قالب تعرفه های مصوب بوده که برای تامین و تجهیزات آب و هزینه های مربوط به دفع فاضلاب بوده است.

امیرکمالی یادآور شد: استان قزوین با 28 هزار و 500 واحد مسکن مهر، 2/5 درصد این پروژه ها در بخش غیر خود مالک کشور را به خود اختصاص داده و برای تکمیل آن نیز به 450 میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.
به گفته وی، وزارت نیرو 150 میلیارد ریال از این اعتبار را برعهده گرفته و تا چند روز آینده نیز 30 میلیارد ریال به این بخش تزریق خواهد کرد.

این مسوول در پایان خاطرنشان کرد: وزارت نیرو در راستای اجرای تاسیسات و توان فنی و اجرایی هیچ مشکلی ندارد و تنها مشکل موجود تامین منابع مالی می باشد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.