عضو شورای اسلامی شهر ملارد گفت: بهره‌برداری از 10 خانه فرهنگ در این منطقه مد نظر قرار گرفته شده که تکمیل و احداث آن به 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

حاجعلی بحری عضو شورای اسلامی شهر ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش تعیین‌کننده فرهنگ در کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحقق توسعه پایدار اظهارداشت: در شهری با مختصات و ویژگی‌های ملارد که تنوع قومی و طایفه‌ای بسیاری در آن وجود دارد پرداختن به مباحث فرهنگی اصلی اجتناب‌ناپذیر محسوب می‌شود.

وی افزود: به طور یقین در چنین شرایطی ارتقاء و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی نقش موثری در توسعه فرهنگی ایفا می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر ملارد بیان کرد: در همین ارتباط طرح‌هایی مد نظر قرار دارد که بهره‌برداری از 10 خانه فرهنگ در شهر 400 هزار نفری ملارد از نمونه‌های آن به شمار می‌رود.

بحری گفت: طبق ارزیابی‌های انجام شده بهره‌برداری از طرح‌های فوق نیازمند حدود 5 میلیارد تومان اعتبار است که در شرایط فعلی و با وجود مشکلات  مالی مدیریت شهری چنین امری امکان پذیر به نظر نمی‌رسد.

وی یادآور شد: امیدواریم با بسترسازی مناسب زمینه و شرایط هر چه مطلوب‌تری برای مشارکت و جذب سرمایه‌های بخش خصوصی در این منطقه فراهم شود که در صورت تحقق این امر روند بهره‌برداری از پروژه‌های اشاره شده نیز بیش از پیش تسهیل و تسریع خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار