وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: مجلس پویا و قدرتمند بسیاری از مشکلات امروز جامعه را حل می‌کند.

مجلس پویا و قدرتمند بسیاری از مشکلات امروز جامعه را حل می‌کند
حمیدرضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جایگاه برجسته مجلس در صحنه مدیریت کشور گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، مجلس یک جایگاه ریل‌گذاری است و می تواند تمام ریل‌ها را مشخص و تعیین کند، به همین دلیل اگر یک مجلس قدرتمند، پویا و همه‌جانبه‌نگر داشته باشیم، می توانیم بسیاری از  مشکلات امروز جامعه را حل کنیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین مشکل امروز جامعه رکود اقتصادی و بیکاری است، افزود: مجلس دهم باید پایه‌های محکم و استواری از برنامه ششم را بازنگری و تدوین کند و قوانینی که با رشد و توسعه کشور مغایرت دارد را حذف و آن‌هایی که نیاز به تقویت دارد را تقویت نماید.

حاجی بابایی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی پایه اساسی و کلیدی اقتصاد ما است که دولت و مجلس باید تحقق واقعی آن را بنا گذارند که البته هم نیاز به جرات و جسارت دارد و هم هزینه می‌خواهد.

وزیر سابق آموزش و پرورش بیان داشت: ممکن است بعضی در ذهنشان این‌گونه متبادر شود که اقتصاد مقاومتی یک نوع سخت‌گیری است درحالیکه اگر اقتصاد مقاومتی در جامعه شکل بگیرد مشکلات فراونی که امروز پیش پای اقشار کم‌درآمد جامعه است از بین می رود.

وی افزود:امروز دیگر اقتصاد مقاومتی انتخاب نبوده و یک اضطرار است لذا باید آن را محقق کنیم و اقتصاد ملی‌مان را با این همه زیرساخت‌ قوی، بنا، معادن و نیروی انسانی متخصص جلو ببریم.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.