رضایی: روی بدن هیچ کدام از بازیکنان سایپا خالکوبی نیست

مدیرعامل باشگاه سایپا تهران گفت: فرهنگ اخلاق مداری سرلوحه این باشگاه قرار گرفته است و روی بدن هیچ یک از بازیکنان خالکوبی نیست.

رضایی: روی بدن هیچ کدام از بازیکنان سایپا خالکوبی نیست
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیت‌اله رضایی در خصوص جشنی که در باشگاه سایپا برگزار شد گفت: این جشن به مناسبت ولادت  پیامبر اکرم (ص) تربیت داده شد و مسئولان باشگاه سایپا تصمیم گرفتند با دعوت از تیم‌های والیبال و فوتبال از مدیران سابق این باشگاه تقدیر به عمل آورد.

وی ادامه داد: مهم ترین هدف ما در باشگاه سایپا توجه به مسائل اخلاقی و فرهنگسازی است و از روزی که من وارد این باشگاه شدم این امر را سرلوحه کار خود قرار دادم.

خوشبختانه در حال حاضر هیچ یک از بازیکنان ما از عرف و هنجار جامعه خارج نمی‌شوند و روی بدن هیچ کدام از آنها خالکوبی دیده نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص لیست بازیکنان نقل‌و‌انتقالاتی این تیم گفت: سرمربی تیم لیستی را در اختیار باشگاه قرار داده است که به طور حتم برای جذب آنها اقدام خواهیم کرد اما تا زمانی که قراردادی با بازیکنی بسته نشود آن را رسانه‌ای نخواهیم کرد.

وی درباره تعیین تکلیف مسعود ابراهیم‌زاده ابراز کرد: وی از سوی کادر فنی در اختیار باشگاه قرار گرفته است که پس از بررسی پرونده وی حکم آن را از سوی سایت باشگاه رسانه‌ای خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد تعویق بازی‌های لیگ به دلیل آلودگی هوا تصریح کرد: به هر حال ما تابع تصمیمات سازمان لیگ خواهیم بود. اما زمانی که مدارس کشور در روزهای آلوده تعطیل نمی‌شود دلیلی برای تغییر زمان بازی‌ها از سوی این سازمان وجود ندارد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار