راه‌اندازی کمیته" مشارکت مردمی در توسعه استان" در دستورکار سازمان مدیریت قرارگرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛حمیدرضا نصیری‌زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با اشاره به ضرورت تقاضا محور کردن پژوهش‌ها در استان یزد از راه اندازی کمیته مشارکت در یزد خبر داد..

نصیری‌زاده گفت: طراحی و مدیریت زیرساخت‌های لازم به منظور توسعه اقتصاد کشور ازوظایف احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است و تمام اقشار جامعه، باید در جریان برنامه‌ریزی‌های توسعه اقتصاد قرار بگیرند.

نصیری‌زاده با اشاره به ضرورت رسد و پالایش برنامه‌های توسعه، ویژه شهرهای استان یزد افزود: تأمین منابع مالی و تدوین برنامه‌های توسعه‌ای هر شهرستان با توجه به نیازهای شهرستان از دیگر رسالت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است وتاکنون مبلغ 1 میلیارد و 700 میلیون تومان از اعتبارات عمرانی سال 94استان یزد به پژوهش‌های مورد نیاز اختصاص یافته است.

وی برنامه‌ریزی بودجه‌، توسعه مدیریت، برنامه‌ریزی فنی و سرمایه انسانی، را از دیگر وظایف تعیین شده برای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در استان‌ها دانست و بیان کرد: استفاده از تکنولوژی باید در راستای توسعه زیرساخت‌های لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در 8 ماه نخست امسال، درآمد استان یزد به 609 میلیارد تومان رسیده، که 90 درصد آن مربوط به مالیات‌های اخذ شده بوده و نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

وی تشکیل کارگروه تدوین برنامه ششم استان و تدوین پیش‌نویس نقشه راه استان یزد را، از دیگر اقدامات انجام شده در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد عنوان کرد .


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.