حمله راکتی تروریست‌ها به محله های مسکونی شهر حلب، جان 9 غیر نظامی از جمله یک کودک را گرفت.

44 کشته و زخمی بر اثر حمله راکتی تروریست‌ها به حلب سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع پلیس اعلام کرد تروریست‌های فعال در محله «بنی زید»، محله های مسکونی «الاشرفیه» و «الشیخ مقصود» و «السبیل» واقع در حلب را هدف حملات راکتی خود قرار دادند.

به گفته این منبع که خواست نامش فاش نشود، بر اثر این حملات 9 غیر نظامی از جمله یک کودک کشته و 35 نفر زخمی شدند. بر اساس این گزارش، این حملات تروریستی خسارت های بسیاری به اموال شهروندان و منازل آنها وارد کرد.

یک منبع پزشکی در حلب نیز با بیان اینکه مجروحان این حادثه، به بیمارستان های «الرازی» و «الجامعه» منتقل شدند، گفت: حال برخی از مجروحان وخیم بوده و امکان دارد آمار کشته‌ها افزایش یابد.

عناصر گروه‌های تروریستی «داعش،» «جبهه النصره،» «جبهه الشامیه» و «احرار الشام» در محله های مختلف حلب مستقر هستند و هر از چند گاهی شهروندان و محله‌های مسکنونی را با راکت، خمپاره و یا بمب هدف قرار می دهند.

این در حالی است که ظهر امروز نیز تروریست های تکفیری با هدف قرار دادن غیر نظامیان در شهر «حمص» سوریه ، دست کم 32 نفر را کشته و 90 نفر را زخمی کردند.

گروه های مسلح و تروریستی با حمایت برخی کشورهای غربی و عربی از حدود 5 سال قبل تاکنون ، جنگ علیه دولت و ملت سوریه را آغاز کرده و طی این مدت شمار زیادی از غیرنظامیان را کشته و میلیون ها نفر را آواره کرده اند.




انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار