سرمربی سابق تیم فولاد خوزستان گفت: بازیکنانی که اسکوچیچ خواسته است یا جذب نشده‌اند و یا نتوانستند انتظارات را برای یک جانشین مناسب برآورده سازند.

مجید باقری‌ نیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلایلی از گرفتن نتایج دلخواه تاکنون بازمانده و همچنان به یکی از قعرنشینان جدول تیم‌های لیگ برتر تبدیل شده است.
 
وی ادامه داد: یکی از ضعف‌های مهم تیم فولاد به تدابیری که کادر فنی در نیمه دوم می‌اندیشد برمی‌گردد که یا کارایی چندانی برای ادامه کار و یا ابزار و بازیکن کافی نیز ندارد.
 
وی افزود: به قول معروف اسکوچیچ با تعویض‌هایی که زیر فشار هواداران و تحمل بازی‌های سخت انجام می‌دهد می‌توان گفت که چندان تعویض سودمندی در قبال به وجود آوردن یک سیستم تدافعی و یا تهاجمی نمی‌تواند انجام دهد، زیرا دست مربیان بسیار خالی است.
 
باقری‌‌ نیا افزود: این درست که برای اولین بار خود اسکوچیچ تیم فولاد را بسته است ولی در حال حاضر به نظرم کامل و به اندازه کافی قدرتمند نیست و افرادی که او خواسته یا جذب نشده‌اند و یا نتوانستند انتظارات را برای یک جانشین مناسب برآورده سازند.
 
وی ادامه داد: خان زاده و مساریچ نتوانستند در حد فولاد و انتظارات ظاهر شوند.
 
وی در پایان گفت: البته مسئولان فولاد منتظر تنها بازی باقیمانده هستند تا تیم فولاد را در ادامه لیگ تقویت و نظر هواداران را جلب کنند.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار