عبداله زارع بهترین مربی کشتی فرنگی جهان در سال 2009 و اولین مربی سارنده حمید سوریان با حضور در خانه کشتی بر تمرینات فرنگی کاران نظارت کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حاج عبداله زارع مربی سازنده شهر ری و اولین مربی حمید سوریان دارنده 6 مدال طلای جهان و مدال طلای المپیک که شاگردان بسیاری را به کشتی ایران معرفی کرده با حضور در خانه کشتی تهران از نزدیک شاهد تمرینات فرنگی کاران بود.
 
حمید سوریان و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با استقبال از این پیشکسوت کشتی که عنوان بهترین مربی جهان در سال 2009 را در کارنامه خود دارد حضور وی را در خانه کشتی تهران و در جمع ملی پوشان خوش آمد گفتند.
  
عبداله زارع نیز ضمن زیر نظر گرفتن تمرین فرنگی کاران، برای آن ها در رقابت های المپیک 2016 لندن آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است پنجمین  مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی  از روز 28 آذرماه در خانه کشتی شماره یک تهران آغاز شده بود و ملی پوشان زیر نظر محمد بنا سرمربی و اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی تمریناتی نظیر وزنه، ایستگاهی، مرور فن، تمرین کشتی و دو و میدانی را در دستور کار خود داشتند.
 
فرنگی کاران که دیروز صبح تمرین کشتی و عصر تمرین ایستگاهی را در برنامه داشتند، صبح امروز (سه شنبه) تمرین وزنه را برگزار می کنند و بعد از ظهر نیز استراحت دارند.
 
این مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان صبح چهارشنبه با تمرین دو و میدانی به پایان می رسد.
 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار