رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه و مسئول پیگیری ساخت مصلای کرمانشاه گفت: مصلای کرمانشاه در سه فاز و در زمینی به مساحت 12 هکتار ساخته خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه و مسئول پیگیری ساخت مصلای کرمانشاه گفت: مصلای کرمانشاه در سه فاز و در زمینی به مساحت 12 هکتار ساخته خواهد شد و کل اعتبار مورد نیاز برای اتمام ساخت هر سه فاز این پروژه 100 میلیارد تومان برآورد شده است.

حجت الاسلام جواد کرمي گفت: اعتبار مورد نیاز برای اتمام فاز نخست مصلای کرمانشاه 30 میلیارد تومان اعلام شده و در صورت تحقق وعده‌ها و تخصیص اعتبار، فاز اول این پروژه ظرف دو سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: فاز اول مصلای شهر کرمانشاه 30 درصد پیشرفت داشته و تاکنون مبلغ پنج میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

وی فاز دوم مصلای کرمانشاه را شامل ساخت فضاهای جانبی نظیرآمفی تئاتر، کتابخانه، کافی نت، سالن ورزشی، دارالشفاء، سالن غذاخوری و هتلینگ برگزاری مراسم مختلف دانست.

 وی فاز سوم مصلای کرمانشاه را نیز شامل فضاهای تجاری برای اداره امور مصلا اعلام  و این مجموعه را در زمان بهره‌برداری به عنوان بزرگترین مجتمع فرهنگی غرب کشور مطرح کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.