معاون استاندار آذربايجان‌غربي با خانواده شهید "هرمز باباخانی علی آباد" از شهدای مسیحی در ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در منزل شهید هرمز باباخانی علی آباد از شهدای مسیحی در ارومیه حضور یافت و با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

صفرزاده در این دیدار که مشاور امور ايثارگران استاندار، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان و معاون اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، وی را همراهی می کردند، گفت: اقوام و اقليتهاي ديني در دوران انقلاب اسلامي و دفاع مقدس همراه با سایر اقشار، در صحنه حضور پیدا کردند و راه صیانت از میهن اسلامی، شهدای زیادی را نیز تقدیم نمودند.

وی افزود: همه ملت ایران اعم از مسلمان، مسیحی و کلیمی برای دفاع از کشور و وطن از جان خود گذشته‌اند و در کنار یکدیگر برای توسعه و سازندگی ایران تلاش کرده‌اند.

صفرزاده در پایان با اهداي لوح و هدايايي از زحمات و خدمات خانواده شهيد باباخانی تقدير و برای خانواده اين شهید والامقام صبر و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت نمود.

وی همچنین ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) و سال نو میلادی، برای همه مسیحیان بویژه مسيحيان استان آذربايجان‌غربي آرزوی سالی پر از خیر و برکت کرد.

شهید باباخانی در سال 1352در روستای علی آباد از توابع ارومیه متولد به دنیا آمد. ایشان دارای مذهب مسیحی بود و تحصیلات خود را تا کلا س دوم راهنمایی ادامه داد، سپس ترک تحصیل نمود. نامبرده با رسیدن به سن مشمولیت ، به خدمت مقدس سر بازی اعزام شد و در منطقه عملیاتی مهران در درگیری با دشمن بعثی در تاریخ 30/3/1367 به درجه رفیع شهادت نایل آمد


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.