فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: حضور هوشیارانه مردم در تجمع 9 دی صحنه دفاع از ارزش های انقلاب و عاشورا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار ابوحمزه در حاشیه تجمع مردم همدان به مناسبت حماسه 9 دی در میدان امامزاده همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مردم ما در روز نهم دی با دشمنان ولايت فقيه كه از اركان مهم اين نظام است به مبارزه پرداختند .


وی با بیان اینکه بي ترديد آنچه در نهم ديماه 1388اتفاق افتاد حماسه اي به يادماندني در تاريخ 32ساله انقلاب بود اظهار داشت: ملت بزرگ و عاشورايي ايران اسلامي صحنه پرشكوهي را در تاريخ انقلاب رقم زد و خواب را از چشم گستاخانه فتنه گران ربود و سد بزرگي را در مقابل آنان ايجاد كرد و اين حركت ملي درسي براي اهل ترديد و عبرتي براي تصميم سازان فتنه شد .

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان با تاکید بر اینکه اگر دشمنان بخواهند با آرمان هاي يك ملت و انديشه هاي برآمده از خون شهدا و رهبري،به گستاخي حرمت شكني كنند،با خشم عاشورايي آنان روبرو خواهند شد ادامه داد: بدون شك تعظيم و نكوداشت سالگرد اين حماسه تاريخي در شرايط حساس امروز بسيار لازم و حياتي است و موجب تعظيم شعائر اسلامي و بيعت مجدد با آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي،امام راحل(ره)و مقام معظم رهبري (مدظله العالي)است.

سردار ابوحمزه گفت: امروز هوشیاری و بیداری ملت ایران سلاحی برنده در مقابل هجمه های دشمنان داخلی و خارجی است و گرامیداشت این روز بزرگ بسیار اثر بخش و مهم است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.