منصور ریاحی معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ایران از نظر سرمایهگذاری در بخشهای مختلف صنعتی جذابیتهای بسیاری دارند و به خاطر همین جذابیتها و مزیتهای استراتژی در مجموعه کلان کشور نفت و گاز قابلیت این را دارد که وارد عرصه سرمایهگذاری با کشورهای حارجی شود.
وی تصریح کرد: کاهش قیمت نفت برای ایران هم اکنون یک فرصت تاریخی است به طوری که این امر مورد تأکید مقام معظم رهبری در جهت جلوگیری از خام فروشی و تبدیل محصولات به ارزش افزوده بالاتر است بنابراین میتوانیم با تبدیل محصولات نفت و گاز به فرآورده دیگر بستر را برای جذب سرمایهگذاری هموارتر سازیم.
ریاحی ادامه داد: مسئله برندسازی در جایگاهها در چند روز اخیر در کشور مطرح بوده و این امر سبب میشود که شرکتهای داخلی و خارجی به مقوله برند در جایگاهها ورود پیدا کنند.
معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران افزود: بیش از 4 هزار جایگاه سوخت در کشور فعال است بنابراین برند سازی جزء برنامه استراتژی وزارت نفت بوده که باید به سمت برندسازی در جایگاهها حرکت کنیم به طوری که برندسازی 40 جایگاه در اصفهان به زودی عملیاتی میشود.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان
اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/