تیم ملی فوتبال روسیه در راه آماده سازی خود برای رقابت های جام جهانی 2018 از دستورالعمل رئیس جمهور این کشور بهره می گیرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، ویتالی موتکو وزیر ورزش روسیه گفت آماده سازی تیم ملی فوتبال این کشوربرای جام جهانی 2018 طوری تنظیم خواهد شد که پیشنهادات ارائه شده توسط ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور را نیز در بربگیرد.

پوتین وزارت ورزش روسیه را موظف کرد تا پایان ماه مارس برنامه آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی 2018 ، تهیه کند.

با توجه به این که روس ها به دلیل میزبانی جام جهانی 2018 ،در مسابقات مرحله مقدماتی شرکت نمی کنند، فقط مسابقات قهرمانی اروپا در سال آینده و جام کنفدراسیون ها 2017 را فرصت دارند تا تیم خود را برای رقابت های جهانی آماده کنند.

روسیه در جام جهانی 2014 پس از کسب دو تساوی و یک شکست در مرحله گروهی ،از دور رقابت ها حذف شد. 

موتوکو به خبرگزاری روسی تاس گفت: ما برنامه ای برای آماده سازی تیم ملی فوتبال داریم، اما مجبوریم کارهای اضافه ای انجام دهیم تا آن را با دستورالعمل ریاست جمهوری هماهنگ کنیم.

" ما بر روی این برنامه کار خواهیم کرد و در مورد آن به طور مشترک با باشگاه های فوتبال و لیگ برتر فوتبال روسیه فکر خواهیم کرد.

تنها هدف دستورالعمل آماده سازی موفقیت آمیز تیم است، ما قطعا این کار را انجام خواهیم داد و در حال حاضر مجموعه ای از اقدامات را در دست اجرا داریم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار