تندبادی با سرعت 94 کیلومتر بر ساعت شهرستان مانه و سملقان در خراسان شمالی را درنوردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: این تندباد نیمه شب گذشته موجب انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور آشخانه به جنگل گلستان شد که با کنترل به موقع راننده در شانه خاکی جاده، خسارتی به مسافران وارد نشد.

حسین عظیمی افزود: تندباد با سرعت 65 کیلومتر بر ساعت بامداد امروز در بجنورد نیز موجب وارد آمدن خسارت به چند واحد دامداری در روستای ارکان این شهرستان شد.

وی افزود: گروه های کارشناسی بخشداری مرکزی بجنورد برای بررسی خسارت به منطقه اعزام شدند.

معاون هواشناسی استان نیز گفت: هم اکنون هوای بجنورد ،کاهش ابر و دمای هوا 7 درجه سانتیگراد است.

نصرتی افزود: در 24 ساعت آینده بجنورد نیمه ابری و در پاره ای از نقاط ابری احتمال بارش ، وزش باد، کاهش ابر و مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به شرايط آب و هوايي و فعاليت موج جديد ناپايداريها ، از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در محورها تردد کنند.

محمد مشتری اظهار داشت: هم اكنون همه محورها تمام ابري و در محور راز نيز شاهد بارش باران هستيم و تردد در محورهاي استان برقرار است.

مشتري خاطر نشان كرد:رانندگان داشتن تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ و چراغ مه شکن و دیگر لوازم ایمنی را برای تردد در محورها به همراه داشته باشند.

مدير راهداري راه و شهرسازي خراسان شمالي همچنین از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی 05832261000 مركز مديريت راههاي استان و شماره 141 مرکز مدیریت راه های كشور، از آخرین وضعیت مسیر تا تردد خود مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.