رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال حدود ۱۶۰ جواز تاسیس برای احداث واحدهای صنعتی تولیدی در استان اردبیل صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اردبیل؛ سیدحامدعاملی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: سازمان صنعت و معدن سعی دارد که به منظور رونق کسب و کار صدور مجوزها را در استان اردبیل در کمترین زمان ممکن انجام دهد که در اواخر سال 92، یک سری اقدامات در بحث صدور سریع جواز انجام دادیم و در حال حاضر اگر طرح بخش خصوصی دارای توجیه فنی و اقتصادی باشد، مجوز در کمترین زمان صادر می‌شود.

وی اضافه کرد: در حوزه معدن روند صدور جواز به صورت کاملا مکانیزه صورت می‌گیرد و در حوزه تجارت نیز، سعی شده است که کارت بازرگانی برای تاجران تسهیل شده و در کمترین زمان ممکن صادر شود که سعی داریم در روند صدور مجوز برای اصناف نیز یکسان سازی صورت بگیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: اگر فعالیت‌های مدنظر برای بهبود شرایط کسب و کار به صورت سیستمی و هدف‌دار انجام شود، قطعا تحقق این امر بهتر و سریع‌تر انجام می‌شود که برای انجام این فرآیند باید ورودی و خروجی درستی را تعریف کنیم.

عاملی در ادامه تصریح کرد: باید پنجره واحد تسهیل سرمایه‌گذاری در استان اردبیل به صورت هماهنگ و با یک رویه کار کنند که خوشبختانه از ابتدای امسال حدود 160 جواز تأسیس برای احداث واحدهای صنعتی تولیدی در استان اردبیل صادر شده است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.