رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: کارهای مهمتر از برگزاری فجر کاپ داریم و اولویت‌مان این مسابقات نیست.

مهرداد علی قارداش رییس جدید فدراسیون پینگ پنگ در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پاسخگوی سوالات شد: وی در خصوص دیر صادر شدن حکمش گفت: به من گفته بودند شناسنامه‌ای از هواپیمای ملی ایران ارائه بدهند من هم یکشنبه نامه را ارائه دادم و پس از بازگشت  سجادی از سفر ارومیه حکم من صادر شد.

این تاخیر به دلیل آن بود ه من دو شغله نشوم

رییس جدید فدراسیون در پاسخ به این سوال که آیا در فدراسیون شاهد تغییرات عمده خواهیم بود یا خیر اظهار کرد: به طور قطع تغییراتی بر مبنای شایسته سالاری و حفظ احترام عزیزان خواهیم داشت.

قارداش در مورد ادامه برنامه ریزی‌هایی که در گذشته برای انتخابی المپیک صورت گرفته بوده گفت: برنامه هایی که قابل اجرا باشند مانند سفر به مجارستان و آلمان انجام خواهیم داد اما سایر برنامه ها بستگی به بودجه و تشخیص کادر فنی دارد.

 اما تغییرات چندانی نداریم و زحمتی که عزیزان در گذشته کشیده‌اند را ادامه می دهیم.

وی در خصوص میزان امیدواری‌اش برای صعود ملی پوشان به المپیک گفت: قطعا سهمیه المپیک را می گیریم اما تعداد آن ممکن است دلخواه ما نباشد.

 به هر حال رقابت ها مختصر شده است و در سال‌های گذشته مسابقات انتخابی المپیک در کشور ما برگزار می شد.

 اما حالا با تصمیم فدراسیون جهانی این مسابقات باید در کشور ثالثی برگزار شود که ذینفع نباشد.

 قارداش در خصوص حامیان مالی عنوان کرد: حامی مالی که در دوره سعادتمند از فدراسیون حمایت می‌کرد ما را حمایت می‌کند زیرا این حمایت‌ها از فرد نیست بلکه از جامعه پینگ پنگ است.

علاوه بر آن من نیز چند حامی مالی سراغ دارم و از سفری که به سایر استان ها داشتیم از برخی مدیران دعوت شد که در هیئت رییسه حضور داشته باشند.

وی در ادامه افزود: ما در هیات رئیسه بخش سیاسی، فنی و اقتصادی داریم که تلاش می‌کنیم از راهنمایی آنان استفاده کنیم و با حمایت رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی به اهدافمان برسیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پایان گفت: فدراسیون  یکسری بدهی‌های دارد که این مطالبات سبب شده تا بیشتر از گذشته منابع مالی‌مان را مدیریت کنیم و به همین دلیل از دوستان درخواست کردم در هزینه‌ها صرفه جویی کند و از جایی که مسابقات فحر کاپ برایمان‌ آبرو سازد مهم است که آیا می‌توانیم این مسابقات را برگزار کنیم یا خیر؟

 به طور مثال اگر قرار باشد سطح جوایز پایین باشد و توانایی‌ برگزاری و اسکان شرکت کنندگان را نداشته باشیم بهتر است مسابقات را برگزار کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: در صحبتی که با یکی از مسئولان داشتیم قرار شد حمایت‌هایی از ما برای برگزاری این مسابقات صورت بگیرد، در هر صورت اگر بتوانیم در جمع بندی هزینه‌ها به نتیجه برسیم این مسابقات را برگزار می کنیم.

 فجر کاپ در اولویت‌مان نیست و اگر قرار باشد آن را به برگزار کنیم بهتر است برگزار نشود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار