جمعی از سهامداران معترض پدیده مشهد با هدف استیفای حقوق خود در میدان شریعتی مشهد گردهم آمدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جمعی از سهامداران پدیده در اجتماعی اعتراضی از ساعت 15 امروز(پنجشنبه) در میدان شریعتی مشهد گرد آمده و به سمت استانداری حرکت کردند.

این جمعیت با شعارهایی همچون" سهامدار پدیده فقط دروغ شنیده" ، "دولت تدبیر و امید این همه دزدی رو ببین" و "استاندار بی تدبیر استعفا استعفا" خواهان رسیدگی به وضعیتشان هستند.

تجمع دوباره سهامداران پدیده در میدان شریعتی مشهد

تجمع دوباره سهامداران پدیده در میدان شریعتی مشهد

تجمع دوباره سهامداران پدیده در میدان شریعتی مشهد

تجمع دوباره سهامداران پدیده در میدان شریعتی مشهد

تجمع دوباره سهامداران پدیده در میدان شریعتی مشهد


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس روز گذشته در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه اکنون بهترین راه برای حل مشکلات پدیده ایجاد یک هیئت مدیره قوی است، اظهار کرد: تشکیل هیئت مدیره‌ای قوی شامل اعضای هیئت مدیره سابق، برخی طلبکاران و سهامداران مانند بانک صادرات تشکیل شود تا از این طریق شرکت پدیده رونق پیدا کند.

دهقان تصریح کرد: بانک صادرات اکنون 300 میلیارد تومان از سهام پدیده و 700 میلیارد تومان هم بابت طلب موسسه مالی میزان از این شرکت طلب دارد و تنها با رونق شرکت پدیده می‌تواند طلب‌های خود را وصول کند زیرا قطعا اموال و سرمایه‌های این شرکت از میزان بدهکاریش  بیشتر است.

نماینده طرقبه، چناران و شاندیز گفت: استانداری باید با ارائه گزارش مجموع اتفاقات و تصمیم‌گیری‌ها در مورد شرکت پدیده به مردم موجب شفاف‌سازی و آرامش اذهان عمومی شود تا آن‌ها بدانند که حقشان ضایع نخواهد شد.

رئیس کمیته حقوقی هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: معتقدم مشارکت سهامداران و طلبکاران در هیئت مدیره شرکت پدیده موجب اعتماد و آرامش مردم به این شرکت می‌شود و شرکت پدیده نیز می‌تواند واحدهای تجاری خود را با قیمت مناسب فروخته و بدهکاریش را پرداخت کند.(برای مطالعه متن کامل این گفتگو اینجا کلیک کنید)

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۴ دی ۱۳۹۴
با سلام لطفا از تجمع فردا در ساعت 10.30 صبح مقابل وزارت کشور در خیابان فاطمی تهران به جهت شرکت پدیده مشهد بر گزار خواهد شد ... گزارشی تهیه فرمایید ... از زحمات شما عزیزان کمال تشکر را داریم ... از تبریز