نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای جلوگیری از کمبود منابع آب‌های زیرزمینی، دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید با متخلفان در برداشت از چاه‌های غیرمجاز برخورد قاطع کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ روح‌الله عباسپور در آئین تجلیل از تولیدکنندگان و بهره‌برداران برتر شهرستان بوئین‌زهرا اظهار داشت: در راستای جلوگیری از کمبود منابع آب‌های زیرزمینی، دستگاه‌های اجرایی مربوط باید با متخلفان در برداشت از چاه‌های غیرمجاز برخورد قاطع کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه تعداد چاه‌های غیرمجاز در شهرستان بوئین‌زهرا بالا بوده که باید با متخلفان در این زمینه برخورد شود چرا که کشاورزی در این شهرستان را با مشکل جدی و جبران‌ناپذیر مواجه می‌کند.

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان از راه‌های مختلف درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دارند که جنگ اقتصادی و اعمال تحریم آخرین راه آنها برای توطئه‌های شوم آنها است.

عباسپور عنوان کرد: مقام معظم رهبری برای برهم زدن نقشه دشمنان در حوزه اقتصادی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اتکا به تولیدات داخلی را مدنظر قرار دادند تا بار دیگر دشمنان طعم شکست را بچشند.

وی ادامه داد: تولیدات داخلی یکی از مولفه‌های مهم در اقتصاد مقاومتی بوده که تولید محصولات کشاورزی نقش ویژه‌ای در این موضوع داشته که باید مورد توجه مدیران و مسئولان جهاد کشاورزی قرار بگیرد.

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراهم کردن تولید و اشتغال در کشاورزی، خاطرنشان کرد: در راستای رونق اقتصادی باید شرایط لازم برای تولید و اشتغال با حفظ منابع زیست محیطی و همچنین منابع طبیعی در جامعه فراهم شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهاي پيام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.