رئیس هیئت نجات غریق وغواصی استان قزوین گفت: نظارت بر نحوه مدیریت استخرهای این استان و عملکرد منجیان غریق بر عهده هیئت نجات غریق و غواصی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛علی شهروان ادامه  داد : این مهم در دستور کار هیئت نجات غریق این استان به دلیل پیشگیری از شیوع هر گونه بیماری‌های پوستی و عفونی در محیط استخرهای عمومی قرار دارد.

وی هدف از این نظارت را پیشگیری از هرگونه حوادث احتمالی عنوان کرد و افزود: در این راستا تمدید پروانه فعالیت استخرها متکی به رعایت ضوابط ارائه شده از سوی فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور است.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قزوین تصریح کرد: نظارت بر نحوه مدیریت استخرهای این استان و عملکرد منجیان غریق بر عهده هیئت نجات غریق و غواصی است.

شهروان یادآور شد: بر همین منوال هیئت نجات غریق و غواصی استان قزوین هر ساله در دو نوبت با به کارگیری بازرسان با تجربه در بخش‌های آقایان و بانوان به بررسی نحوه اداره استخرها در این استان می‌پردازند.

این مسئول بیان کرد: بازرسی‌های این هیئت بر اساس چک لیست‌های ارسالی از فدراسیون نجات غریق، بر اموری همچون بیمه استخر، وجود امکانات سخت‌افزاری برای کمک‌های اولیه، کیفیت آب، نحوه حضور مدیران استخرها و غیره توجه ویژه‌ای دارند.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قزوین تصریح کرد: پروانه بهره‌برداری، تعداد منجیان غریق، دارا بودن گواهی آمادگی منجیان غریق از دیگر بازرسی‌های این هیئت است.

شهروان یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات هیئت نجات غریق و غواصی استان قزوین، اعزام بازرسان مجرب به صورت سرزده نسبت به تکمیل و ارائه فرم‌های مربوطه به این هیئت است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات هیئت نجات غریق و غواصی استان قزوین تشریح کرد: بازرسان این هیئت بعد از بررسی وضعیت استخرها نسبت به ارائه تذکر و یا انعکاس موارد به اداره ورزش و جوانان برای جلوگیری از ادامه فعالیت اماکن آبی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

انتهاي پيام/م

برچسب ها: مدیریت ، استخر ، نظارت ، غواصی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.