بازیکن تیم تنیس روی‌میز پتروشیمی بندر امام معتقد است قهرمانی تیمش درمسابقات رفت لیگ برتر به دلیل حرفه‌ای اداره شدن این باشگاه است.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  هفته پنجم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز در دور رفت برگزار شد و تیم پتروشیمی بندرامام با کسب 13 امتیاز قهرمان دور رفت مسابقات لیگ برتر شد.

 در همین خصوص مهران احدی بازیکن تیم پتروشیمی بندرامام به خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به این که تیم پتروشیمی تیم بسیار حرفه‌ای است و همه برنامه‌ریزها فوق‌العاده بود ما موفق شدیم همه تیم‌ها را شکست دهیم و قهرمان دور رفت شویم.
 
وی در ادامه افزود: تیم شهرداری تبریز هم خیلی خوبی بود و از بازیکن چینی سود می‌برد ولی در پایان ما بهتر بودیم و موفق به شکست این تیم شویم.
 
بازیکن تیم پتروشیمی بندرامام در ادامه در خصوص امکانات این تیم هم گفت: به جرات می‌توانم بگویم پتروشیمی بندرامام در تنیس روی میز حرفه‌ای ترین تیم است. پتروشیمی برنامه‌ریزی خوبی دارد و همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود. این تیم در هفته رشته‌هایی که حضور دارد موفق است و همین موضوع نشان دهنده‌ی نظم و انسباط این باشگاه است.
 
ملی‌پوش سابق تنیس روی‌میز در انتها در خصوص رضایت از پرداخت تعهدات مالی پتروشیمی بندرامام گفت: بازهم می‌گویم همه چیز در این تیم منظم است و مطالبات و پاداش‌ها سر زمان خودش انجام می‌شود علاوه‌بر آن این باشگاه امکاناتی دارد مانند مربی بدن‌ساز، فیزیوتراپ دکتر تغذیه، مساژور و ... از جمله این امکانات که سایر تیم‌ها ندارند.
 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار