هافبک تیم فوتبال استقلال گفت : به نظر من بازی در زمین انزلی بسیار سخت است و ما شرایط سختی را در این بازی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان خسرو حیدری با حضور در شبکه 3 درباره مصدومیتش اظهار داشت : اگر بازی تیم در مقابل تیم ملوان دو سه روز دیگر برگزار می شد به طور حتم می توانستم تیم را همراهی کنم اما در حال حاضر برنامه ریزی ها به نوعی است که با سرما خوردگی هم چند بازی را از دست می دهیم .از طرفی دیگر باید بگویم سازمان لیگ نیز بازی ها را طوری به خاطر بازی های المپیک فشرده برگزار کرده که این مساله به ضرر باشگاهی همچون استقلال شده که در جام حذفی نیز بازی کرده است.
 
وی ادامه داد :به نظر من بازی در هوا و زمین انزلی بسیار سخت خواهد بود برای تیم ما چرا که بازیکنان ما به خاطر بازی های گذشته خسته هستند.
 
حیدری درباره بازی مگویان گفت :با توجه به اینکه من نمی توانم تیم را همراهی کنم و همچنین نبود فخرالدینی به دلیل محرومیت بنابراین مگویان بهترین گزینه برای بازی در سمت راست خط دفاعی است .از طرفی باید بگویم عمران زاده فصل خوبی را پشت سر گذاشته و حاج محمدی و همچنین مجیدی نیز عملکرد خوبی را به اجرا گذاشتند. 
 
هافبک تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت زمین انزلی بیان کرد :وضعیت زمین بازی خیلی خوب نیست و بازی در این شرایط بسیار برای تیم ما سخت خواهد بود .به طور کلی استقلال مشکلی از لحاظ بازیکن ندارد و هر بازیکنی که در زمین نباشد به خوبی بازیکن دیگر جایگاه او را پوشش می دهد و امیدوارم در این بازی هم همانند بازی گذشته با گل آرش برهانی بازی را ببریم .
 
وی درباره حامی مالی باشگاه گفت :جا دارد تشکر ویژه ای از حامی مالی باشگاه داشته باشم .
 
حیدری در پایان خاطرنشان کرد :80 درصد مطالبات فصل گذشته را از باشگاه دریافت نکردم البته گله ای ندارم چرا که باشگاه همیشه به من لطف داشته است و باید بگویم باشگاه باعث شده تا من به اینجا برسم و من از استقلال به هدفم هایم رسیدم .حضور سبک دست در باشگاه نیز باعث شده شرایط مالی باشگاه بهتر شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار