نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم باید با آمادگی و آگاهی در پای صندوق های رای حاضر شوند و بار دیگر مشارکت حداکثری را رقم بزنند.

امام جمعه اراک از مردم خواست اصلح ترین افراد را انتخاب کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک اظهار داشت: انتخابات مظهر قدرت و عزت انقلاب اسلامی و تجلی مردم سالاری دینی است که شرکت در آن برای سربلندی هر چه بیشتر کشور در منطقه و جهان ضروری است.

وی افزود: مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات مسئولیت سنگینی را در صیانت از حقوق مردم برعهده دارند و باید به وظیفه خود به بهترین شکل عمل کنند.

امام جمعه اراک گفت : بداخلاقی در انتخابات بزرگترین آفت است و نامزدهای انتخاباتی باید تابع قانون باشند و از هرگونه تبلیغات زود هنگام و تخریب رقبا بپرهیزند و بر اساس قانون و در زمان مناسب فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کنند. 

آیت الله دری نجف آبادی گفت: دست اندرکاران اجرایی و ادارات دولتی باید راه سوأ استفاده از بیت المال را در انتخابات سد کنند و در نهایت بی طرفی فضایی سالم ، امن و رقابتی را ایجاد کنند تا مردم بتوانند آزادانه و به دور از هرگونه شائبه و دغدغه ای شایسته ترین و اصلح ترین افراد را برای خدمتگزاری در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزینند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری مسئله برجام و لغو تحریم ها از اواسط ماه جاری افزود: آمریکایی ها بعد از دو سال مذاکره نفسگیر با تیم هسته ای ایران، با اعمال تحریم های جدید بر علیه حزب الله، سپاه پاسداران، صنایع موشکی و مصادره اموال ملت ایران بازی جدیدی را کلید زده اند و مثل همیشه ثابت کردند که قابل اعتماد نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: آمریکا کشور ما را برای مساله حقوق بشر زیر سوال می برد در صورتی که با عربستان که مردم مظلوم یمن را به خاک و خون کشیده است، همکاری می کنند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: آمریکا تروریسم را به صورت خوب و بد تقسیم بندی کرده و اسرائیل را که سالیان سال زنان و بچه های فلسطین را به خاک و خون کشیده حمایت می کند و علیه ملت ایران که همواره پشتیبان حقوق مظلوم جهان بوده است، تحریم وضع می کند.

وی گفت: ملت ایران باید همانند هشت سال دفاع مقدس با تلاش و مجاهدت و به دور از هرگونه وابستگی ، روی پای خود ایستادگی کند و با توکل به خدا و صرفه جویی و مجاهدت همه جانبه در صنایع مختلف و کشاورزی به خود اتکایی کامل برسد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری خطبه های نماز جمعه اراک، سالروز ولادت حضرت مسیح (ع) را به مسیحیان کشور و استان تبریک گفت و افزود: همه مسیحیان باید با تلاش کنند تا فتنه های آمریکا را که با ادعای مسیحیت 400 هزار نفر را در خاورمیانه به خاک و خون کشیده ، خاموش کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.