این نرم افزار کاربردی به شما در مدیریت برنامه هایتان با ایجاد دسترسی های بیشتر کمک خواهد کرد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، اپلیکیشن Glextor یک برنامه مدیریت اندروید است که به شما در کنترل کامل برنامه های نصب شده بر روی دستگاه تان کمک می کند که برای مثال می توان به تقسیم فایل ها به دسته ها و پوشه ها، برجسته کردن فایل های مورد علاقه شما، پیدا کردن برنامه های مهم، به سرعت و …که دو نوع نسخه از این برنامه موجود است: یکی رایگان و دیگری پولی.

برنامه های گوشی های اندرویدی را کنترل کنید + آموزش

نسخه ای که پولی عرضه می شود شامل چند ویژگی اضافی علاوه بر ویژگی هایی که در نسخه رایگان است می باشد از جمله: پشتیبانی از پوشه ها، به روز رسانی نرم افزار های پشتیبانی خودکار، تعدادی برنامه های مخفی و البته نبود تبلیغات درون برنامه ای.

برنامه های گوشی های اندرویدی را کنترل کنید + آموزش

یکی از آیکن های این برنامه (magic wand) در نوار ابزار تولبار باعث می شود تا برنامه های دستگاه شما براساس لیست گوگل پلی طبقه بندی شود.نگه داشتن بر روی یک آیکون در این برنامه باعث می شود تا برنامه امکاناتی همانند: حذف، پنهان شدن، تغییر نام و انتقال را برای شما در نظر بگیرد.


برنامه های گوشی های اندرویدی را کنترل کنید + آموزش

این نرم افزار مدیریتی به شما در مدیریت هر چه بیشتر برنامه هایتان با ایجاد دسترسی های بیشتر کمک خواهد کرد.بنابراین شما می توانید با تکیه بر این اپلیکیشن برنامه های که قبلا آن ها را نصب کرده اید و یا نیاز به بازگشت به نسخه قبلی را دارد بدون نیاز به گوگل پلی مدیریت کنید.


انتهای پیام/
برچسب ها: کنترل ، گوشی ، اندرویدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار