مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: باشگاه های ورزشی، بازوان پرتوان اجرایی ورزش استان و به ویژه در توسعه ورزش قهرمانی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم در بازدید سرزده از مجموعه ورزشی تختی همدان از نزدیک از سالن ها و اماکن ورزشی این مجموعه بازدید کرد.

در این مجموعه ورزشکاران در رشته های بسکتبال، وزنه برداری، جودو و ورزش های رزمی فعالیت می کنند و هنگام بازدید مدیر کل و همراهان ورزشکاران این چهار رشته مشغول به تمرین بودند.

منعم با حضور در جمع این ورزشکاران و گفتگو با تعدادی از ورزشکاران حاضر در سالن ضمن تاکید بر رعایت نظم و انضباط و نظافت، بر رفع مشکل سیستم روشنایی ،گرمایشی و رختکن آن تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این بازدید گفت: هدف کلی از بازدید و نظارت از باشگاه‌های ورزشی رعایت آیتم‌های مد نظر باشگاه‌داری در سطح شهر همدان و ارائه خدمات مناسب به علاقمندان به ورزش است.

وی گفت: مجموعه فرهنگی، ورزشی تختی همدان قدمتی چندین ساله در ورزش همدان دارد و ورزشکاران بی شماری را به ورزش کشور معرفی کرده است و باید بیش از این به این مجموعه ورزشی توجه شود.

منعم تصریح کرد: باشگاههای ورزشی بازوان پرتوان اجرایی ورزش استان در توسعه ورزش قهرمانی هستند و در رابطه مستقیم با سلامت جسمی مردم و همانگونه که حامی باشگاه های ورزشی هستیم با باشگاههای متخلف با تمام شدت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی در اداره کل تشکیل شده است تا بازرسی از باشگاهها با دقت و قدرت بیشتر و نظارت همه جانبه انجام یافته و با متخلفان برخورد شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: ما باید استانداردهای باشگاه‎های ورزشی را برای مردم تبیین کنیم و زمانی که مردم استانداردها را بشناسند خودشان بهترین باشگاه را انتخاب می‎کنند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.