به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان دبیر کمیه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با اشاره به یکهزارو 600 چرخ دستی مخصوص خریدکالا که در13 بازار کوثر در شهر اصفهان وجود دارد گفت: این کمیته با هدف ترویج فرهنگ شهروندی، کارت های تبلیغاتی را با موضوعات اخلاقی و روابط اجتماعی همچون خوشرویی، لبخند زدن، کنترل خشم و... برروی این چرخ دستی ها نصب کرده است.
محمد حسن مردانی ترغیب به خرید ماهانه و تجمیعی از بازارهای کوثر به منظور کاهش ترافیک و تردد درون شهری را از دیگر موضوعات آموزشی ذکر شده بر روی این رسانه جدید ذکر نمود.
وی عبارت "بهترین چهره ها خوشروترین آنها است" و"جلو گیری از اتلاف زمان با خرید از بازارهای کوثر" را دو عنوان نوشته شده بر روی کارت های تبلیغاتی دی ماه عنوان کرد و افزود:استفاده از وقت و خوشرویی دو موضوع مهم در مفاهیم شهروندی است که با فرهنگ سازی پیرامون آنها، می توان بخشی از مشکلات یک جامعه را بر طرف کرد.
انتهای پیام/ت