مدیریت و کادر فنی باشگاه نفت در جلسه‌ای درباره جدایی پیام صادقیان تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنند.

سرگردانی پیام در پالایشگاه

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال نفت تهران که روز گذشته از هفته هفدهم لیگ برتر پیروزی شیرین 1-3 را مقابل صبای قم به دست آورد امروز منتظر جلسه بسیار مهم کادر فنی و مدیریت باشگاه است.

اختلاف نظرهایی که در چند وقت اخیر بین منصوریان و قنبرزاده شکل گرفت و در ماجرای جدایی پیام صادقیان به اوج خود رسید مهم‌ترین موضوع این جلسه است. البته در کنار آن در مورد برنامه‌های سرمربی زردپوشان پایتخت در تعطیلات لیگ و تدابیر وی برای تقویت نفتی‌ها مذاکره می‌شود. اما بدون شک مهم‌ترین محور این جلسه اختلاف نظر بین منصوریان و مدیر عامل باشگاه درباره جدا شدن پیام صادقیان است.

پس از پست جنجالی هافبک نفت در اینستاگرام مبنی بر این که با وجود مشکلات مالی باشگاه مجبور به جدایی از زردپوشان است منصور قنبرزاده به صراحت اعلام کرد چون خود این بازیکن موضوع جدایی‌اش را رسانه‌ای کرده و در اینستاگرام خواستار پایان قرار دادش با نفت شده به طور قطع صادقیان را باید از تیم نفت جدا شده دانست و این مسئله فنی نیست که منصوریان بخواهد درباره آن تصمیم گیری کند چرا که جدایی اینچنینی در حوزه اختیارات مدیریت باشگاه است اما سرمربی نفتی‌ها که اعتقاد به احساسی شدن هافبک جنجالی خود دارد در تلاش است در صحبت‌ با صادقیان و پا در میانی وی و مسئولان باشگاه از این بازیکن در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ نیز استفاده کند.

از طرفی مسئولان حقوقی باشگاه نفت نیز امروز با خود پیام صادقیان جلسه دارند و قرار است درباره این بازیکن تصمیم نهایی گرفته شود.

حال باید دید ساعتی به انتظار نشست و دید آیا مدیریت باشگاه و همچنین خود صادقیان از تصمیم جدایی کوتاه می‌آیند یا این که تداوم موضع طرفین مبنی بر جدایی یاغی سابق پرسپولیس به سمت درهای خروجی باشگاه نفت نزدیک می‌شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: نفت ، پیام ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار