نخستین جشنواره استانی پویانمایی «صبح پویا» همزمان با دهه مبارک فجر ،ویژه اعضای مراکز کانون های استان خراسان رضوی در نیشابور برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: هنر آفرینش زیبایی است و انسان به حکم برترین آفریده خدا بودن، دوستدار هنر است و در این میان جذابیت هنرهای تصویر بر هیچ کس پوشیده نیست.

جواد محقق نیشابوری افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیرباز تا کنون با برگزاری کارگاههای مختلف فرهنگی و هنری گامی موثر در جهت شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در زمینه پویا نمایی و فیلم سازی برداشته و همواره در عرصه های مختلف پیشرو بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از فعالیتهایی که چند سالی است در جرگه فعالیتهای کانون قرار گرفته ، برگزاری کارگاههای انیمیشن پویانمایی و فیلمسازی برای نوجوانان 12 تا 15 سال است و مراکز کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی نیز در این زمینه بسیار فعال هستند.

محقق نیشابوری افزود: برای نخستین بار در استان خراسان رضوی جشنواره پویانمایی « صبح پویا» را همراه با کارگاههای انیمیشن و فیلمسازی مراکز استان خراسان رضوی همزمان با دهه مبارک فجر با اهتمام مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی: محوریت آثار جشنواره با موضوع 'دنیای دوست داشتنی من' ،آرزوهای من، خانواده من، دوستان من، بازی های من ومی باشد و باید کلیه شرکت کنندگان از اعضاء کانون باشند و سن شرکت کنندگان بین 12 تا 15سال وتعداد اعضاء گروههای شرکت کننده 1تا 4 نفر باشند ومحدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیر خانه جشنواره مستقر در مشهد اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی تا 20 دی 94 می باشد و به گروه های برگزیده جوایزنقدی اهدا خواهد شد و به کلیه شرکت کنندگان لوح تقدیر اهدا خواهد گردید.

محقق نیشابوری تاکیید کرد: اختتامیه جشنواره 15 بهمن 94 همزمان با دهه مبارک فجر ساعت 9 صبح با حضور گروه های برگزیده در مرکز سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور برگزار خواهدشد.

مرکز سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور که به همت برادران خیرساز حکمت و به یادبود معلم پیشکسوت نیشابوری "مرحوم غلامرضا حکمت"بازسازی مجدد گردید ،در حال حاضر در خیابان ابراهیمی بوستان نسترن روزانه پذیرای خیل کثیری از کودکان و نوجوانان این منطقه است.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.