سرنوشت تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان برای حضور در نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور به دلیل مشکلات مالی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: در حالی که بسیاری از تیم ها خود را برای حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم لیگ دسته اول آماده می کنند، اما تیم آلومینیوم هرمزگان به دلیل مشکلات مالی با بحران جدایی بازیکنانش و تعطیلی تمرینات مواجهه شده است.

اکبر راهویی افزود: تاکنون ۹ بازیکن به نام های اکبر صغیری، مهرداد آوخ، سید علی حسنی صفت، کاوه زنگیان، علی اکبر فرهنگ، کیانوش میرزایی، مهدی حنیفی، سپهر روزی طلب و علی اسکندریان از تیم آلومینیوم جدا شدند و چند بازیکن دیگر نیز در آستانه جدایی قرار دارند.

وی گفت: سایر بازیکنان اصلی تیم هم حاضر به حضور در تمرینات نیستند و فقط ۸ بازیکن زیر ۲۳ زیر نظر عباس سرخاب تمرینات هوازی خود را در کنار ساحل پیگیری می کنند.

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با اشاره به اینکه ادامه روند جدایی بازیکنان، خود به خود باعث انحلال این تیم می شود، افزود: وعده های مسوولان استانی و باشگاه هم برای رفع مشکلات مالی در هفت ماه گذشته فقط در حد حرف و شعار باقی مانده است.

راهویی گفت: اگر مشکلات مالی تا چند روز آینده برطرف نشود احتمال کناره گیری این تیم از لیگ بعید نخواهد بود.

البته تلاش ما برای برای گفتگو با حشمت اله ایرانشاهی سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم هرمزگان در خصوص مشکلات موجود مانند گذشته بی نتیجه ماند.

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان تا پایان هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال با کسب ۱۹ امتیاز در مکان نوزدهم جدول بیست تیمی این پیکارها قرار دارد.

نیم فصل دوم این پیکارها نیز از ۲۴ دی آغاز می شود و تیم آلومینیوم طبق برنامه باید در بندرعباس با تیم مس رفسجان دیدار کند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.