سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: تاکنون ۳۴۸ پروژه مدرسه سازی توسط خیرین در اردبیل اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ دولت لطفی در حاشیه جلسه بررسی پروژه های خیرساز استان اردبیل افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یک هزار و 407 کلاس درس در قالب ۳۴۸ پروژه مدرسه سازی توسط خیرین در اردبیل اجرا شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین مدارس خیرساز استان در اردبیل بوده است، تصریح کرد: در این مدت ۱۱۹ پروژه در قالب ۵۲۶ کلاس درسی در مرکز استان احداث و به بهره برداری رسیده است.

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان مشگین شهر، گرمی، نمین، پارس آباد، خلخال، کوثر، نیر و بیله سوار را به ترتیب دارای بیشترین مدارس خیری اعلام کرد و گفت: مشگین شهر با ۴۸ پروژه در قالب ۲۱۳ کلاس درسی و گرمی با ۵۲ پروژه در قالب ۱۷۷ کلاس پس از اردبیل بیشترین سهم در این طرح های نیکوکارانه را داشته اند.

لطفی افزود: در طول ۳۷ سال گذشته ۱۵۰ کلاس درسی در نمین، ۹۶ کلاس در خلخال، ۷۷ کلاس در پارس آباد، ۶۰ کلاس در کوثر، ۵۰ کلاس در نیر، و ۱۶ کلاس در بیله سوار احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی تاکید کرد: علاوه بر ساخت مدارس، خیرین این استان در بحث توسعه پروژه های آموزشی نیز پیشقدم بوده اند و در این مدت ۱۴ پروژه بزرگ در زمینه های مدارس شبانه روزی، نمازخانه مدارس، کتابخانه و... احداث کرده اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.