سر‌پرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم‌های عربی آش دهان‌سوزی برای فوتبال ایران نیستند و در صورت تمایل نداشتن آن‌ها اصراری به برگزاری بازی دوستانه نداریم.

تیم‌های عربی آش دهان‌سوزی نیستند
رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تصمیم تیم فوتبال نفت تهران برای برگزاری بازی دوستانه مقابل تیم‌های عربی در اردوی ترکیه بیان کرد: تا حضور ما در اردوی ترکیه چند روزی زمان باقی است و تا‌کنون به جمع‌بندی نهایی درباره حریف تدارکاتی خود در این اردو دست نیافته‌ایم.

وی درباره تصمیم باشگاه‌های عربستانی مبنی بر بازی با تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: این تصمیم فوتبالی نیست و با روح ورزش مغایرت دارد. 

ایرانیان ادامه داد: در زمان رفتن ما به ترکیه باشگاه‌های مختلف عربی و اروپایی نیز اردو دارند. کادر فنی ما برای انتخاب حریف تدارکاتی باید به جمع‌بندی برسد.

در‌نظر داریم به دلیل استفاده تیم نفت از جوانان با چند حریف عربی برای بالا‌رفتن تجربه این جوانان در آستانه بازی حساس مقابل الجیش قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا دیدار دوستانه برگزار کنیم اما اگر این موضوع منجر به ضربه خوردن ماهیت فوتبال ایرانی گردد به احتمال زیاد از تصمیم خود صرف نظر خواهیم کرد.

سر‌پرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: اگر عربستان یا سایر کشور‌های عربی به بازی نکردن مقابل تیم‌های ایرانی اصرار داشته باشند ما نیز حاضر به تقابل با آن‌ها نخواهیم شد چرا که حریفان عربی در کل آش دهان‌سوزی برای فوتبال ایران نیستند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



برچسب ها: ایرانیان ، عربی ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار