سرپرست فرمانداری آبیک از اختصاص 77 شعبه أخذ رأی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری طی اسفندماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،از قزوین ؛ علی رحمانی  اظهار کرد: با آغاز روند کار انتخابات و اعلام دستور از ستاد انتخابات کشور، بلافاصله با هماهنگی هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان آبیک، 30 نفر از معتمدین شهر برای هیئت اجرایی انتخابات معرفی شدند که از این تعداد هشت نفر به عنوان اعضای هیئت اجرایی شهرستان آبیک انتخاب شدند.

وی افزود: یک نفر به عنوان نماینده شورای شهرستان و سه نفر نیز به عنوان هیئت اداری شورای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان آبیک تعیین و به تعداد هیئت اجرایی این شهرستان افزوده شدند.

سرپرست فرمانداری آبیک ادامه داد: در شهرستان آبیک 77 شعبه أخذ رأی تعیین شده که از این تعداد، 52 شعبه أخذ رأی شامل بخش مرکزی و شهر آبیک و 25 شعبه أخذ رأی شامل بخش بشاریات و شهر خاکعلی می‌شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: در انتخابات سال‌های گذشته تعداد شعب أخذ رأی در بخش مرکزی و شهر آبیک 50 شعبه بود که امسال یک شعبه در مسکن مهر و یک شعبه در شهرک کاسپین افزوده شده؛ این در حالی است که در بخش بشاریات 23 شعبه بوده که با تدابیر اندیشیده شده در انتخابات امسال به 25 شعبه رسیده است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به ثبت‌نام نامزدها و بررسی صلاحیت‌ها، بدون هیچ‌گونه نظر خاصی در نشست‌ها، جلسات و در حضور مردم و دهیاران شوراها در راستای جلب حداکثری مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی گام برمی‌داریم.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات نوعی بیعت با نظام، مقام معظم رهبری و دولت است و در واقع رفراندوم محسوب می‌شود، بنابراین حضور حداکثری در انتخابات بیانگر پیروزی مردم در انتخابات است.

سرپرست فرمانداری آبیک اضافه کرد: در انتخابات چشم دنیا به حضور حداکثری مردم ایران اسلامی است، لذا آنها با حضور پرشور در انتخابات مشروعیت نظام را بار دیگر به جهانیان اعلام می‌کنند.

رحمانی تصریح کرد: در شهرستان آبیک با توجه به وجهه مذهبی و قومی و جایگاه ارزشی که دارد در زمان انتخابات با بداخلاقی‌های سیاسی زیادی مواجه نخواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: از احزاب و گروه‌های سیاسی شهرستان آبیک درخواست می‌شود از بداخلاقی و تخریب علیه یکدیگر در زمان انتخابات پرهیز کرده و درصدد معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی خود بکوشند.

انتهای پیام/پ

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.