مدیرکل کمیته امداداستان اصفهان گفت: در 9 ماه گذشته سالجاری 87 میلیاردو 25 میلیون ریال دربخش مسکن مددجویان تحت حمایت این کمیته دراستان اصفهان هزینه شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان مهدی مجلس‌آرا با اشاره به ارائه خدمات 9 ماهه بخش مسکن مددجویی، ابراز کرد: در 9 ماه گذشته امسال 87 میلیارد و 25 میلیون ریال اعتبار برای اجرای 3 هزار و 558 مورد خدمات مسکن مددجویان تحت پوشش استان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار هزینه شده، 14 میلیارد و 520 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی، 29 میلیارد و 485 میلیون ریال از محل درآمدها و 38 میلیارد و 89 میلیون ریال از محل کمک خیّرین و آورده خود مددجویان تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اظهار کرد: مجموع هزینه‌ها در بخش تأمین مسکن مددجویان شامل احداث، تکمیل یا خرید مسکن شهری، تعمیر و بازسازی مسکن، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی از طریق تسهیلات بانکی، تکمیل و بهسازی مسکن روستایی و مسکن شهری، معافیت پروانه ساختمان و عوارض شهرداری‌ها و نیز معافیت انشعابات آب، برق و فاضلاب بوده است.

مجلس‌آرا با بیان اینکه یک هزار و 859 مسکن مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفته است که 169 مورد آن برای احداث سرویس بهداشتی، حمام، حصارکشی و احداث آشپزخانه بوده است، تصریح کرد: 29 میلیارد و 500 میلیون ریال برای تعمیر و بازسازی هزینه شده است که 24 میلیارد و 346 میلیون ریال آن از محل درآمدهای کمیته امداد و 5 میلیارد و 100 میلیون ریال آن از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: هزینه‌های موردنظر برای خرید و تکمیل مسکن شهری مددجویان، 128 مورد در مناطقی همچون فریدون شهر، فریدن، سمیرم، بوئین میاندشت و چادگان است که 47 میلیارد و 400 میلیون ریال به صورت بلاعوض به این افراد پرداخت شده و 34 میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت کمک خیّرین و خیریه‌ها، صدقات و کمک‌های مردمی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: همچنین بالغ بر 5 میلیارد و 268 میلیون ریال به صورت بلاعوض برای تکمیل و بهسازی 193 مورد مسکن روستایی و شهری هزینه شده است.

مجلس‌آرا با اشاره به معافیت انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب، ابراز کرد: در این مدت یک هزار و 101 مورد مسکن مددجویی مشمول معافیت هزینه انشعابات شده‌اند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.