مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان ازافزایش 66 درصدی مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری این استان درفصل پاییز امسال خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سعید مومنی گفت : در شش ماه نخست امسال در بخش خانگی و تجاری حدود یک میلیارد و 870 میلیون مترمکعب گاز مصرف شد که در فصل پاییز(سه ماه سوم) این رقم به بیش از یک میلیارد و 530 میلیون رسید.


وی با اشاره به جایگزینی گاز طبیعی با سوخت های فسیلی در صنایع عمده استان با هدف کاهش آلاینده های زیست محیطی بیان کرد: بدلیل شدت برودت هوا، مصرف گاز توسط مشترکان در 9 ماه نخست امسال 14 میلیارد و 433 میلیون مترمکعب بود.


مومنی تصریح کرد: این میزان مصرف در بخش های مختلف از جمله صنعتی، تجاری، نیروگاهی، خانگی و سایر بخش ها حاصل شده است که در این میان، صنایع و نیروگاه های استان بیشترین سهم مصرف را به خود اختصاص داده اند.


وی با اشاره به ظرفیت بالای استان در بخش توسعه زیرساخت های صنعتی گفت: بی شک با افزایش گازرسانی در این بخش، بستر مناسبی برای پیشرفت و توسعه استان و نیز ایجاد اشتغال هرچه بیشتر نیروهای جوان مهیا می شود


مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان اظهار کرد: در 9 ماه نخست امسال، صنایع استان حدود پنج میلیارد و 100 میلیون و نیروگاه ها حدود پنج میلیارد و 560 میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند که این رقم معادل 82 درصد از گاز مصرفی استان در بازه زمانی یاد شده است.




انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.