اصفهان؛

ایستگاههای سوخت در اصفهان به 50 ایستگاه افزایش می یابد

شهردار اصفهان گفت : تا کنون 27 ایستگاه سوخت احداث شده که این عدد به 50 ایستگاه افزایش می یابد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اصفهان شهردار اصفهان در افتتاح طرح های شهرداری منطقه 9 گفت: اصفهان اولین شهری است که جایگاه های سوخت را در سطح شهر اصفهان به صورت متعادل در تمام مناطق شهر احداث کرده است واین جایگاه های سوخت بسیار مورد استقبال سایر شهرهای کشور از جمله تهران قرار گرفته است.

مهدی جمالی نژاد با اشاره به ساخت طرح گردشگری و تفریحی آکواریوم افزود: ساخت این آکواریوم توسط پیمانکار خارجی و مشارکت بخش خصوصی از کشور ترکیه در حال انجام است که با سرعت و همکاری مشارکت کننده تا پیش از عید به بهره برداری می رسد.

شهردار اصفهان در ادامه افزود: تا کنون 27 ایستگاه سوخت تایید شده قرار است این جایگاه ها به 50 ایستگاه برسد که در کاهش آلودگی هوا نقش مهمی دارد .

جمالی نژاد با اشاره به حجم زیاد طرح ها در اصفهان تصریح کرد:برخی از این پروژه ها مانند خیابان شهید احمد حجازی به سرعت احداث می شود بنابراین آن را در اختیار شهروندان قرار می دهیم و پس از چند ماه رسما افتتاح می کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار طرح های کالبدی به برنامه های نرم افزاری نیز توجه داریم اذعان داشت :برای اولین بار در کشور همایش برند گردشگری ملی را با حضور 12 نفر مدعون خارجی و صاحبنظران گردشگری برگزار می شود در عین حال در روز 24 ،23 دی ماه همایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در دوران پسا تحریم در اصفهان برگزار شود.

شهردار اصفهان در خصوص مناطق محروم اصفهان گفت:در برنامه میان مدت اصفهان برای مناطق محروم بودجه در نظر گرفته شده تا مناطق کمتر برخوردار متوازن و توزیع عادلانه خدمات پیدا کنند. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.