یاسوج ؛

تأمین امنیت در جامعه تنها با تعامل مجموعه زندان‌ها و دادگستری محقق می‌شود

رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تأمین امنیت و ارتقاء نظم و آرامش در جامعه تنها با تعامل و همکاری مجموعه زندان‌ها و دادگستری محقق می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حجت‌الاسلام غلام‌رضا مزارعی عصر امروز در دیدار با مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود : خدمت به استان کهگیلویه و بویراحمد در همه زمینه‌ها رضایت خدا را در پی خواهد داشت و یکی از مهم‌ترین این خدمات رسیدگی به احقاق حقه آنان است که باید به دقت پیگیری شود.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید با مجرم و اخلال‌گران نظم و امنیت جامعه به شدت برخورد شود و زندان می‌تواند یکی از راه‌های کاهش جرم و بزه‌کاری در اجتماع شود.

مزارعی با بیان اینکه وظیفه دادگستری ایجاد امنیت و نظم در جامعه است، افزود: تأمین امنیت و ارتقاء نظم و آرامش در جامعه است که تنها با تعامل و همکاری مجموعه زندان‌ها و دادگستری محقق می‌شود.

علی‌عباس فلاحتی‌مطلق نیز اظهار کرد: بازدید قضات از زندان‌های استان در سال گذشته رتبه خوبی را در کشور کسب کرده که امیدورام با برنامه‌ریزی‌های مناسب امسال این رتبه را در سطح کشور ارتقاء بدهیم.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: با همکاری و تعامل دوسویه امسال نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد مرخصی به زندانیان واجدالشرایط اعطاء شد که این خود نشان از دلسوزی مجموعه دستگاه قضایی استان برای افراد به خطا رفته جامعه را نشان می‌دهد.
وی رنگ‌آمیزی و بهسازی زندان‌های استان، مرخصی بیش از 5500 نفر از زندانیان، افتتاح و راه‌اندازی زندان دهدشت و پذیرش زندانیان آن شهرستان از سراسر کشور، پیشرفت 50 درصدی ندامتگاه سی‌سخت از اقدامات اداره‌کل‌ زندان‌های استان برشمرد.

فلاحتی‌مطلق به دیگر برنامه‌های انجام گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد سه مهمانسرا در سطح استان، ساخت یک باب نمازخانه در فضایی به مساحت 120 متر مربع در زندان گچساران، پیگیری زمین برای انتقال زندان مرکزی، ساخت سوله‌ای به مساحت 440 متر مربع در زندان مرکزی از دیگر برنامه‌های انجام شده است.

انتهای پیام /گ
برچسب ها: امنیت ، زندان ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.