هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال نفت تهران با بیان این‌که مذاکره‌ای با پرسپولیس نداشته است از بازگشت نفت به جمع مدعیان لیگ خبر داد.

وحید امیری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمایل برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس برای جذب وی و این که آیا مذاکره‌ای با این بازیکن یا مدیر‌برنامه‌اش انجام شده یا خیر بیان کرد: مدیر‌برنامه ندارم و از سوی باشگاه پرسپولیس مذاکره‌ای با من نشده است.
 
وی افزود: با باشگاه نفت قرارداد دارم و اختیار من با این باشگاه است. هر باشگاهی خواستار جذب من می‌باشد ابتدا باید موافقت نفت را جلب کرده و پس از آن با خودم صحبت کند تا بتوانیم به تصمیم‌گیری نهایی برسیم.
 
امیری در مورد جلسه‌ای که قرار است بین منصوریان و بازیکنان درباره مشکلات مالی انجام شود،‌ گفت: این بحث درون خانوادگی تیم نفت است و وقتی اعضای یک خانواده کنار‌هم قرار گیرند به طور حتم برای ادامه راه خود تصمیم خوبی می‌گیرند.
 
وی ادامه داد: مدیر‌عامل و هیئت رئیسه باشگاه تمام تلاش خود را برای بازگشت نفت به روز‌های اوج به کار گرفته‌اند.  
 
با‌توجه به مبالغی که به حساب بازیکنان واریز شده در حال حاضر وضعیت ما مانند بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری است و اگر نسبت به آن‌ها از نظر میزان دریافتی‌ها جلو‌تر نباشیم عقب‌تر هم نیستیم.
 
وی درباره این که آیا نفت در نیم‌فصل دوم قدرت بازگشت به جمع مدعیان را دارد یا خیر، اظهار داشت: تیم ما اوایل فصل علی‌رغم نمایش خوب در نتیجه‌گیری بد‌شانسی می‌آورد و ضمن این‌که مصدومیت متوالی بازیکنان به نفت لطمه زده بود اما خوشبختانه به تدریج وضعیت نفت بهتر شد.  
 
امیری ادامه داد: به طور حتم با همت بازیکنان و کادر‌فنی و با‌توجه به پیروزی مقابل صبا می‌توانیم با کسب چند پیروزی به جمع مدعیان بازگردیم چرا که فاصله چندانی با صدر جدول نداریم.
 
هافبک تیم فوتبال نفت تهران در مورد دیدار دوستانه با تیم‌های عربی در اردوی ترکیه جهت آماده‌سازی مقابل الجیش قطر بیان کرد: این دیدار‌های دوستانه در ارائه کیفیت مطلوب مقابل الجیش تاثیر‌گذار است. با توجه به تقابل با تیم‌های عربی در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا بیشتر بازیکنان نفت از شخصیت و توانایی لازم برای این دیدار‌های مهم برخور‌دار هستند اما جوانان تیم‌ها باید به نوعی برای این دیدار‌ها آماده شوند تا در مقابل این حریف قطری که به خوبی تقویت شده عملکرد مناسبی داشته باشند.
 
به هر حال در این بازی باید تمام مسائل را فراموش کرده و با‌تعصب و غیرت مثال‌زدنی ایرانی حریف سر‌سخت عربی را مغلوب نماییم.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار