مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: دستگاه های اجرایی براساس دستور العمل دولت مکلف به صرفه جویی در مصرف گاز و رعایت الگوی مصرف بهینه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ روح الله نوریان اعلام کرد: متاسفانه حدود 80 درصد دستگاه های اجرایی استان دستورالعمل ابلاغی دولت در خصوص صرفه جویی در مصرف گاز را رعایت نمی کنند. 

نوریان با اشاره به اینکه مدیران و کارکنان سازمان ها و دستگاه های اجرایی برای بهبود مصرف انرژی باید برنامه ریزی کنند، اضافه کرد: رعایت الگوی مصرف گاز در نهادها و دستگاه های اجرایی به موارد لازم و قانونی نیازمند است تا بتوان از این نعمت الهی استفاده بهینه را ببریم.

وی به کاهش محسوس دما و لزوم صرفه جویی در مصرف گاز از سوی همه مشترکان خانگی و اداری اشاره کرد و افزود: بر این اساس رعایت الگوی مصرف گاز در دستگاه های اجرایی استان با توجه به سرما و برودت هوا باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خواستار صرفه جویی دستگاه های دولتی در مصرف گاز شد و گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی دولت در خصوص تاسیسات گرمایشی ساختمان ها یک ساعت پیش از آغاز بکار اداری باید روشن و یک ساعت پس از پایان وقت اداری نیز خاموش شوند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.