رییس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت لیگ دسته یکم فوتسال کشور توسط داوران کهگیلویه و بویراحمدی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ پرویز موسوی ضمن تقدیر از کمیته داوران فوتبال کشور در سپردن داوری بازی‌های حساس به داوران کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوران فوتبال و فوتسال استان در سال‌های گذشته با قضاوت‌های خوبی که در لیگ‌های مختلف از خود نشان داده‌اند توانستند جایگاه خوبی را در سطح داوران کشور داشته باشند.

رییس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که داوران شایسته‌ای در استان وجود دارد، افزود: خداداد افشاریان، صفدر احمدی، غلام آموزگار و مرحوم شجاعت محمدی از جمله داورانی هستند که در گذشته با قضاوت‌های خوب خود نام استان کهگیلویه و بویراحمد را در کشور مطرح کردند.

وی با اشاره به این‌که روح‌الله شریفی و محمد راهی از داوران شاخص لیگ برتر فوتبال کشور هستند، از بازگشت آرمان قنبرزاده، داور ملی لیگ برتر فوتسال کشور جهت داوری بازی لیگ دسته یکم کشور در هفته جاری خبر داد.

این مسوول ضمن ابراز خرسندی از بازگشت قنبرزاده بعد از یک سال دوری از میادین داوری، حضور وی را به عنوان نماینده استان در قضاوت بازی‌های کشوری جزء افتخارات ورزش استان عنوان کرد.

وی از حضور داوران کهگیلویه و بویراحمدی در بازی حساس لیگ دسته یکم فوتسال کشور خبر داد و تصریح کرد: آرمان قنبرزاده و مهدی صفایی، داوران کهگیلویه و بویراحمدی، بازی حساس تیم‌های ارژن شیراز و استقلال ماهشهر از هفته پنجم لیگ دسته یکم باشگاه‌های کشور را قضاوت خواهند کرد.

موسوی اضافه کرد: این بازی روز چهارشنبه، 16 دی‌ماه ساعت 16 در سالن ابوالفتحی شهر شیراز برگزار می‌شود.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: قضاوت ، داور ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.