رئیس سازمان لیگ و نایب رئیس فدراسیون عربستان خواهان ابطال قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا به دلیل حضور نمایندگان ایران و عربستان در یک گروه شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شرق الاوسط، محمد النویصر گفت: بعد از قطع ارتباط ایران و عربستان به دلایل سیاسی و دیپلماتیک قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا باید باطل شود و قرعه کشی مجدد انجام گردد. 
 
وی در ادامه گفتگو با الشرق الاوسط بیان کرد: بازیکنان و تیم های ما باید در مقابل تراکتورسازی و ذوب آهن قرار بگیرند و دو نماینده دیگر ایران و عربستان یعنی نفت تهران و الاتحاد عربستان نیز احتمال هم گروهی پس از پلی آف با نمایندگان ایران را دارند و می بایستی قرعه کشی باطل شود چرا که مسابقه نشان داده تیم های ما در ایران دچار مشکل می شوند. 
 
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش مدعی شد: باید میزبانی را از ایران گرفت چرا که نمایندگان ما حاضر به سفر به این کشور نیستند و ما نیز علاقه نداریم که تیم های ایران در عربستان حاضر شود و این در حالی است که عربستان مسائل فوتبال را با سیاست دخالت داده و این موضوع باعث می شود فیفا و AFC در این باره واکنش نشان دهند و شاید این بی خردی مسئولان عربستان در گفته هایشان حتی محرومیت تیم های فوتبال این کشور در پی داشته باشد ضمن اینکه عربستانی‌ها حتی زمانیکه در میان این کشور با دیگر همسایه‌ها تنشی وجود نداشت شرایط میزبانی را زیر پا گذاشته و بارها دیگران را متهم به کار شکنی کرده است و این به نوعی برای مسئولان فوتبال کشور عربستان عادت شده است. 


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۴ دی ۱۳۹۴
زرشک وهابیون کودک کش .خیلی پررو هستید تقصیر ندارید با قانون دوران اجدادتان جاهلیت زنده اید وراه اونارو ادامه میدین ادامه بدین اینده شما روشنه به حق خون شهدا وکودک های سربریده شده توسط شما وهابیون وال سقوط نجستان .ننگ بر شما باد انشاالله
آخرین اخبار