نماینده ولی فقیه در استان اصفهان امام جمعه اصفهان گفت: ساخت مدرسه علمیه در رهنان باعث برکت در کل شهر می شود و هر کس در حد توان خود باید به این پروژه کمک کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جمع معتمدین ، خانواده شهدا ، مسئولان حوزه های علمیه ، مدیران مراکز فرهنگی رهنان ، شهردار و کارکنان شهرداری منطقه ۱۱ اصفهان گفت: رهنان مجموعه بومی و مؤمن است که هنوز غیر بومی به آن وارد نشده و به همان حالت اسلامی و مومن باقی مانده است که جای شکرگذاری دارد .

وی ضمن انتقاد از به رخ کشیدن محلات به یکدیگر و تلاش برای بالا بردن یک محله نسبت به محله های دیگر گفت: این کار خلاف اسلام است و همه کسانی که خدا را می پرستند با هم بردارند پس باید وحدت را با این مسائل خدشه دار نکنید و سعی کنید این تفکر را به فرزندانتان منتقل نکنید.

امام جمعه اصفهان در مورد برگزاری نماز جمعه در رهنان بیان داشت: با وجود اینکه عده ای این امر را باعث کم رونق شدن نماز جمعه اصفهان می دانند ولی بنده با برگزاری نماز جمعه در رهنان در صورت وجود فاصله شرعی و پیش بینی محل مناسب و عدم اختلاف موافق هستم.

وی افزود : به اعتقاد من این امر نه تنها باعث کم رونق شدن نماز جمعه اصفهان نمی شود بلکه به دلیل نزدیکی راه باعث می شود نماز گزاران بیشتری به نماز جمعه بروند.

آیت الله طباطبایی نژاد در مورد تاسیس مدرسه علمیه در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان بیان داشت: ساخت مدرسه علمیه در رهنان باعث برکت در کل شهر می شود و هر کس در حد توان خود باید به این پروژه کمک کند.

وی با اعلام حمایت از برگزاری مراسم یادواره شهید مرتضی شریفی در خصوص مقام شهدا گفت: همه ما با خدا عهدی داریم که باید به آن عمل کنیم . تمام موجودات در عالم الست با خدا این پیمان را بسته اند. در قرآن کریم صفت مردان به کسانی نسبت داده شده که به این عهد وفا می کنند. شهدا آنانی هستند که به این عهد عمل کردند. ما هم باید خود به تعهدمان عمل کنیم و هم باید مردانی این چنین بسازیم .

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به شهادت و رشادت مدافعان حرم تصریح کرد : ما تا امروز جوانان خوبی تربیت کرده ایم چرا که جوانانی که در دفاع از سوریه شهید شدند بعد از جنگ به دنیا آمده بودند.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.