مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه نامه ای به یک شهید تا پایان اسفند ماه تمدید شد .

تمدید فراخوان مسابقه نامه ای به یک شهید در گیلانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ دبیر نخستین کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان با اعلام این خبر گفت : فراخوان مسابقه نامه ای به یک شهید در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان در اردیبهشت ماه 95 منتشر شده است .

ابراهیم جوادی با بیان اینکه این مسابقه با موضوع نامه ای خطاب به یک شهید گیلانی با نام شهید مورد نظر و با توجه به زندگینامه شهید برگزار می شود ، افزود: مسابقه نامه‌ای به یک شهید در دانشگاه ‌ها ، حوزه‌ های علمیه برادران و خواهران ، دانش‌آموزان مقطع دبیرستان و پایگاه‌ های مقاومت محله‌ های استان گیلان فراخوان شده ‌است .

وی با اشاره به اینکه اصل نامه باید در دو صفحه A4 با فرمت word باشد ، تصریح کرد : نامه ارسال شده نباید در دیگر همایش ‌ها یا مجله‌ ها شرکت داده یا چاپ شده‌ باشد .

رئیس ستاد کنگره 8000 شهید استان گیلان نحوه ارسال آثار را به دو روش پستی و حضوری اعلام کرد و گفت : دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این مسابقه می توانند نامه های خود را به بسیج دانش ‌آموزی مدارس تحویل دهند و سایر شرکت‌ کنندگان نیز آثار خود را به دبیرخانه همایش ، پایگاه‌ های مقاومت و بسیج دانشجویی دانشگاه ‌ها یا به نشانیinfo@8000ghahraman.ir ارسال کنند .

جوادی خاطرنشان کرد : نامه‌ های برگزیده با حضور نویسندگان در همایش ارائه و به 8 نامه برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌ شود .

نخستین کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان ، اردیبهشت 95در رشت برگزار می شود .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام


برچسب ها: گیلان ، فراخوان ، مسابقه ، نامه ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.