کرمانشاه؛

افتخار آفرینی کاریکاتوریست کرمانشاهی در جشنواره هنرهای تجسمی

حمید قالیجاری، کاریکاتوریست کرمانشاهی موفق به کسب رتبه اول بخش کاریکاتور جشنواره های هنرهای تجسمی«محمد(ص) پیامبر مهربانی» شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از کرمانشاه، ششصد اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و ٤٠ اثر به مرحله نهایی راه یافته بودند و نهایتا از بین آثار مذکور در هر گروه سه نفر معرفی و تجلیل شدند.

در این جشنواره هنرمندان در بخش های داستان، شعر، عکس و کاریکاتور با یکدیگر رقابت کرده و حمید قالیجاری از استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه اول بخش کاریکاتور جشنواره شد.


لازم به ذکر است، این هنرمند کرمانشاهی هم چنین در همین هفته موفق به کسب رتبه دوم جشنواره کشوری «کاریکاتور راه آهن» نیز شده و توانست در جشنواره« برق اصفهان» نیز جزو برگزیدگان قرار گیرد.

هم چنین دو تن از هنرمندان دیگر کرمانشاهی به نام های سامان احمدی و پویا عبدلیدر لیست برگزیدگان جشنواره کشوری برق اصفهان قرار دارند.

حمید قالیجاری متولد ١٣٥٥ کارشناس ارشد تصویرسازی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، کاریکاتوریست، اینماتور و رئیس انجمن کاریکاتور کرمانشاه دارای جوایز متعدد در جشنواره های داخلی و بین المللی است که تاکنون در بسیاری از پروژه های انیمیشن حضور فعال داشته و سابقه تدریس در دانشگاه علمی و کاربردی را نیز در سابقه هنری خود دارد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.