بانوان ووشوکار قم سومین مسابقه خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور را با شکست پشت سر گذاشتند تا فصلی ناموفق را سپری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،از قم ،بانوان ووشوکار قم در سال 93 که نخستین حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر را تجربه می‌کردند، عنوان چهارم را به دست آوردند اما اکنون با قبول سه شکست متوالی در چهار هفته سپری شده از نیم‌فصل لیگ برتر، در قعر جدول رده‌بندی جای دارند.

دیدارهای فصل جدید لیگ دسته برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور در حالی آغاز شد که تیم هیئت قم با کادر فنی و بازیکنان کاملا بومی در لیگ امسال حضور یافته ولی در هفته نخست در مقابل تیم مدعی و پر مهره بانوان جوانه البرز 9 بر یک نتیجه را واگذار کرد.

 تیم بانوان قم در دومین مسابقه این فصل خود 6 بر 2 به تیم هیئت ووشو استان اصفهان باخت و در سومین دیدار برابر تیم هیئت گیلان مغلوب شد.

سومین مسابقه بانوان ووشوکار قم در مصاف با تیم هیئت ووشو گیلان یک شکست دیگر به همراه داشت و در نهایت این تیم هیئت گیلان بود که توانست با نتیجه هفت بر سه تیم هیئت ووشو قم را مغلوب کند و بدین‌شکل سه باخت در چهار هفته سپری شده از لیگ امسال در کارنامه بانوان ووشوکار قم به ثبت برسد.

با انجام دیدارهای هفته‌های اول و دوم از دور رفت مسابقات فصل جدید لیگ دسته برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران با کسب 9 امتیاز در رده سنی بزرگسالان صدرنشین است و تیم جوانه البرز با 6 امتیاز مکان دوم را در اختیار دارد،و تیم هیئت گیلان با غلبه بر هیئت قم 6 امتیازی شد و مکان سوم جدول را به دست آورد.

برترین‌های هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور در صورتی معرفی شدند که عنوان بهترین سرپرست از سوی مسئولین برگزار کننده رقابت‌ها به خانم فرشته محمودی از تیم بانوان هیئت ووشو استان قم اختصاص پیدا کرد.

انتهای پیام/پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.