رئیس هیئت فوتبال استان تهران در مورد اظهارات بابایی مبنی بر اجبار برای استخدام اقوامش گفت: من تا به حال چنین درخواستی از وی نداشته ام.

حبیب اله شیرازی در این باره در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بابایی رئیس هیئت فوتبال غرب تهران است و در مورد تصمیم گیری هایش استقلال دارد و من هیچکاه در این تصمیم گیری ها دخیل نبوده ام و این اتهامات را قبول ندارم.

وی ادامه داد: بحث من و بابایی فقط در مورد حق الزحمه داوران بوده است و پولی بود که باید پرداخت می شد و فغانی، مسئول داوران از من خواسته بود که این موضوع را پیگیری کنم و من هم از وی خواستم این مطالبات را پرداخت کند و بابایی در مورد تصمیم هایش به عنوان رئیس هیئت فوتبال غرب تهران مستقل است.

وی افزود: ما در مورد مسائل مربوط به مسابقات هم ما دخالتی در تعطیلات آن نداریم و تا جایی که بنده اطلاع دارم مسابقات در حال برگزاری است.

شیرازی ادامه داد:من در مورد هیچکدام از اقوامم سفارشی به بابایی نداشته ام و ایشان مختارند نیرو های لازم را خودشان استخدام کنند و حتی در این باره از بنده نظر خواستند و من هم گفتم اختیار با شماست و به ما ارتباطی ندارد.

استخدام نیرو های بابایی به من ارتباطی ندارد ایشان از من استعلام گرفت و من هم گفتم اختیار با شماست مسابقات آنها در حال برگزاری است و بحث من حق الزحمه داوران بود که حدود 12 میلیون بود و پرداخت نشده بود و فغانی پی گیر این موضوع بود باید پرداخت می شد ایشان استقلال دارند و باید خودشان تصمیم بگیرند .

از نظر کاری استقلال دارند و بودجه را هم اداره ورزش می دهد و ارتباطی به ما ندارد. نه مشکلی ندارم ایشان رئیس هیئت ما هستند و خودشان می توانند مستقل عمل کند و این مسائل را قبول ندارم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام / 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار