در این طرح، بیش از صدها هزار کالا از برندهای معتبر ایرانی و خارجی، هر ۲ ساعت ۱0 کالای شگفتانگیز متفاوت و هر روز ۵ کالای منتخب با تخفیفهای تکرارنشدنی بر روی وبسایت به فروش رسید.
صدها نوع کالا در دستههای لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، خانه و آشپزخانه، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی و مادر و کودک با تخفیفهای باورنکردنی برای فروش عرضه شدند. در این میان کالاهای دیجیتال، آرایشی و بهداشتی، فرهنگ و هنر، لوازم جانبی دیجیتال، ورزش و سرگرمی، لوازم خانگی غیر برقی، زیبایی و سلامت و لوازم خانگی برقی به ترتیب بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص دادند.
دیجیکالا با در اختیار داشتن ۱۸ مرکز توزیع در ایران، دورترین ارسال را به روستای تیس از توابع چابهار داشته است.
دیجیکالا در این هفته، با حضور بیش از ۳ میلیون کاربر، ۵۶ میلیون بار بازدید داشته است. در هفته یلدای شگفتانگیز، بیشترین خرید اینترنتی تعداد کالا، در سبد خریدی با تعداد ۷۵ عدد و بیشترین تکرار خرید، مربوط به شخصی با تعداد 72 سفارش بوده است.
بیشترین سفارش توزیع شده در یک روز، توسط یک کارمند توزیع موتورسوار با تعداد ۱۲۳ سفارش و در شهر تهران بوده است. همچنین در میان مراکز توزیع شهرستانهای دیجیکالا، شهر اصفهان پرترافیکترین مرکز شناخته شده است.