رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: شورای نگهبان سدی است که مانع از ورود نامحرمان به انقلاب می‌شود.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با انتقاد از سوء استفاده برخی از طیف‌های سیاسی از فضای انتخابات اظهار داشت: تمامی طیف‌های سیاسی کشور تحت لوای قانون‌اند.

وی افزود: برخی با سوء استفاده از فضای انتخابات تهمت‌هایی را به طیف‌های سیاسی کشور می‌زنند که باید در پاسخ به آن‌ها گفت که آن فردی که خودش را اصلاح‌طلب می‌داند و این‌چنین اعتراضی نسبت به شورای نگهبان دارد، در حقیقت اصلاح‌طلب نیست .

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اصفهان با اشاره به حمله برخی از جناح‌های سیاسی به شورای نگهبان از ابتدای انقلاب تا کنون بیان کرد: امام راحل فرمودند که نگذارید انقلاب به دست نامحرمان بیفتند، شورای نگهبان در حقیقت همانند سدی است که مانع از ورود نامحرمان به انقلاب می‌شود و برخی از این موضوع ناراحت هستند .

وی گفت: کسانی که از فعالیت شورای نگهبان ناراحت هستند همان کسانی هستند که زیر چتر قانون و نظام نیستند.

صالحیان با انتقاد از مطرح شدن موضوع شورای رهبری تصریح کرد: تا زمانی که ما یک رهبر قاطع، مدیر، مدبر، زمان‌شناس و دشمن‌شناس داریم که در یک جایگاه رفیع مسائل را زودتر از هر کس رصد می‌کند دیگر جایی برای مطرح شدن موضوع شورای رهبری باقی نمی‌ماند.

وی خاطرنشان کرد: بحث شورای رهبری مربوط به کشورهایی است که بزرگان و رهبرانی همانند امام راحل و رهبر معظم انقلاب ندارند، امروز فردی مقتدر سکان رهبری این انقلاب را به دست دارد و ان شاء الله تا ظهور حضرت مهدی(عج)، رهبری ایشان ادامه خواهد داشت.  


انتهای پیام/پ

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.