دبیرخانه جشنواره عمار اسامی نهائی آثار برگزیده بخش مستند در حوزه اقتصادی مقاومتی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با اکران عمومی آثار ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین و سایر نقاط کشور، لیست برگزیدگان مستند در حوزه اقتصاد مقاومتی ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار اعلام شد که مستند "همه چیز برای من" تولیدی در قرارگاه پدافند اقتصادی کشور در این لیست دیده می شود.

مستند همه چیز برای من به کارگردانی میثم صبوحی از میان آثار ارسالی به این جشنواره که بیش از 600 اثر بود انتخاب شد. لازم به ذکر است رئیس سازمان پدافند غیرعامل در این مستند با اشاره به تغییر ماهیت جنگ های سخت و تبدیل آن به جنگ اقتصادی در ایران اهمیت الگوی صحیح مصرف بعنوان یکی از ابزارهای جنگ اقتصادی را تشریح می کند.

مستند

دکتر غلام رضا جلالی در بخش دیگر با اشاره به الگوی مصرف در زمان دفاع مقدس، احیای این الگو را یکی از راهکارهای مهم در شرایط فعلی معرفی می نماید.

وی در قسمت نهایی این مستند با اشاره به اصل 110 قانون اساسی درباره اعلام جنگ و صلح کشور توسط رهبری ، به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص جنگ اقتصادی اشاره کرده و یادآور می شود که ایشان در جلسه تبیین سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ، تاکید کردند که "تحریمها از قبل بود، منتها این تحریمها از حدود زمستان سال ۹۰ تا امروز، تبدیل شده به جنگ اقتصادی، دیگر اسم آن تحریم هدفمند نیست، یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی است که متوجه ملت ماست." (20/12/92)

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


منبع: پایداری ملی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.