شریفی دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: والیبالیست‌های معلول قم نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور را با کسب مقام سوم به پایان رساندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ والیبالیست‌های جانباز و معلول قم با انگیزه کسب مجوز صعود به رقابت‌‌های لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه‌های کشور تمام توان خود را در پیکارهای فصل جدید لیگ دسته اول به کار گرفته‌اند.

شریفی دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان کرد: تیم مردان والیبال‌نشسته هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه چهارم مقدماتی فصل جدید لیگ دسته والیبال باشگاه‌های کشور است و در مرحله نخست لیگ امسال موفق به کسب 10 امتیاز از رقبای خود شد.

وی افزود: برگزاری نخستین مرحله از دوره جدید رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال‌نشسته باشگاه‌های کشور در گروه چهار مقدماتی در حالی صورت گرفت که با تصمیم انجمن والیبال نشسته فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان میزبانی این مسابقات را هیئت مازندران و شهرستان بابل بر عهده داشتند.

وی بیان کرد: مردان جانباز و معلول والیبالیست قم در این گروه با تیم‌های هیئت والیبال نشسته قزوین، هیئت بوشهر، هیئت گلستان، هیئت بابل و صنعت‌مس شهر بابک هم‌گروه شده‌اند و رقابت‌های این مدعیان به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام می‌رسد.

وی افزود: به دلیل اینکه استان قم از ظرفیت بسیار غنی و توانمندی بالایی در رشته والیبال نشسته برخوردار است، حتی با وجود اینکه چند چهره‌ سرشناس والیبال نشسته قم در این تیم نیستند اما این تیم باز هم عملکرد خوبی داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.