مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: امسال حدود پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات در استان جمع آوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوين؛هدایت صفری بیان کرد:  دغدغه جدی و مورد تأکید رهبری امروز نیز رسیدگی به حال نیازمندان است البته این توجه از ابتدای انقلاب با تشکیل سریع کمیته امداد مورد توجه بوده است تا به حال نیازمندان رسیدگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا بحث ایجاد اشتغال، کارهای فنی و حرفه ای، بحث جهیزیه، کارافتادگان، بیماران، دانش آموزان و دانشجویان و ... مورد توجه امداد است.

صفری تأکید کرد: اتکای امداد به مشارکت های مردمی است به طوری که سال گذشته در استان ۴۳ میلیارد تومان مساعدت مردمی صورت گرفته و البته این رقم با توجه به ظرفیت های استان قابل افزایش است که قطع یقین این افزایش به رشد ظرفیت های خدمت رسانی به مددجویان و نیازمندان منجر می شود.

وی گفت: البته در برابر این حجم کمک ها نیازهای زیادی نیز وجود دارد؛ بیماران خاص، ایتام، خانواده هایی که سرپرست خانوار به دلیل بیماری از کار افتاده و توانایی اداره زندگی ندارد و ... همه نیازمند کمک هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین عنوان کرد: امسال حدود پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات در استان جمع آوری شده است که کاهش زکات بخش عمده ای به دلیل خشکسالی بوده است.


انتهاي پيام/پ

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.