فرمانده سپاه یاسوج شهادت آیت‌الله باقرالنمر را نشانه دشمنی آل‌سعود با اسلام عنوان کرد و گفت: اخراج سفیر ایران نشان از آشفتگی دولت سعودی در اعدام این مجاهد مبارز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛داریوش مثنوی ضمن محکوم کردن جنایت آل‌سعود افزود : شهادت آیت‌الله باقرالنمر باعث توسعه همدلی و نزدیک شدن مسلمانان جهان اسلام به همدیگر خواهد شد.

فرمانده سپاه یاسوج با تاکید بر برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت آیت‌الله النمر در همه شهرستان‌های استان، افزود: حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، بسیجیان و مسئولان نقش مهمی در برگزاری و تداوم این برنامه‌ها دارند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در این شرایط مواظب بوده و در موضع انفعال قرار نگیرند، یادآور شد: اقدام غیرانسانی و جنایتکارانه رژیم سفاک آل‌سعود باید با برنامه‌ای حساب شده و عاقلانه پاسخ داده شود.

مثنوی، شهادت آیت‌الله باقرالنمر توسط رژیم عربستان را نشانه نهایت دشمنی آل‌سعود با اسلام عنوان کرد و گفت: هدف عربستان از این اقدام فجیع سیلی زدن به پیکر جهان اسلام بود.

این فرمانده نظامی اخراج دیپلمات‌های ایران توسط رژیم سعودی را اقدامی گستاخانه عنوان کرد و گفت: قبل از اینکه ایران سفیر عربستان را اخراج کند، دولت عربستان اقدام به اخراج سفیر ایران کرد که این را هم باید به اقدامات گستاخانه این دولت اضافه کرد.

مثنوی با بیان اینکه ایران مظهر تشیع در جهان اسلام است، تصریح کرد: هرچند نباید در مقابل این اقدام آل‌سعود ساکت باشیم اما دولت ایران باید مانند همیشه هوشیارانه عمل کرده و حرکتی انقلابی، حساب شده و جامع از خود نشان داده و آل‌سعود را از اقدام خود پشیمان کند.

انتهای پیام /پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

برچسب ها: اخراج ، دیپلمات ، آل سعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.